de går upp och de går ner!

Hoooola!
 
Haft en riktigt mysig morgon med god frulle och film i soffan, såg Monica Z. Ohhhh vilken grym film, älskade den från början til slutet, skrattade, grät och fick stundtals lite ont i magen!
En helt underbar film som jag tycker att ni ska kika på om ni nu inte sett den :)
Ett måste i min filmsamling, blir så inspirerad av alla vackra kläder och frisyrer!
 
 
Idag blev de vilodag från gymmet, måste prioritera dessa så att min träning inte går överstyr.
Med mitt förflutna med ätstörningar och hetsträning så är de lätt att det tippar över, så idag kör jag vilodag all day long!
Vilket känns riktigt bra än så länge, har gjort upp ett träningsschema för mig så jag får in rutiner så att det inte blir rubbningar där. Har lagt in två vilodagar i veckan som jag ska köra på i någon vecka för att ser ur de känns.
Nu ska jag testa lite frisyrer i mitt hår, efter all inspiration från filmen så kan jag knappt bärga mig! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hot Rod Hellcats

Vill också se den! Är den bra? :)

2014-02-20 18:27:14
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se
Ronja

Såg också den filmen för ett tag sen! Själva filmen föll mig inte helt 100 i smaken, men alla fina kläder osv. gjorde ju så att man älskade den ändå hihi! :)

2014-02-20 18:31:38
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback