Alla hjärtans dag!

Inget större fan av alla hjärtans dag, och det är absolut inte för att jag inte ha någon pojkvän och skulle vara bitter över detta, tycker bara det är en överskattad dag!
Varför skämma bort någon/några man tycker om på en speciell dag?
Det blir sån hets denna dag och sån KÖPHETS!
Kom ihåg när jag jobbade på willys i Värnamo och det var sjukt vad folk köpte , köpte och köpte, alltifrån rosor, till nallebjörnar, choklad osv osv.
Men men sån är jag, tycker man kan skämma bort både vänner, familj och pojkvän/flickvän nån helt random dag istället och göra något personligt till varann eller bara ge varann tid och umgås.
Idag kommer faktiskt min kära mamma och min underbara syster och hälsar på mig, så min dag kommer med all säkerhet bli helt UNDERBART!
Har inte sett min syster soom bor i London sedan början på September, gud vad jag längtar! Snart är de är, och de känns helt galet faktiskt!
Tänkte dela några fina inspo bilder från tumblr som involverar lite kärlek så här dagen til ära :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
.....

Om man visar sin uppskattning lite "random" och även på alla hjärtans dag ?

2014-02-14 12:10:26
malin

ger klart uppskattning och kärlek till nära o kära alla årets dagar men lite extra idag :D önskar dig en fin alla hjärtans dag med din mor och syster :D

2014-02-14 12:16:14
URL: http://maliinjoohansson.blogspot.se/
MissC

Så länge som det inte blir stressigt så är det okej tycker jag ^^ kärlek ska komma naturligt men det är nice med en extra tanke någon gång ibland :)

Fina bilder!

2014-02-15 12:39:05
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback