after workout!

Har en utslagen Nikita liggandes vid fötterna, vart ute och cyklat en stund, kom upp i ett riktigt högt tempo vid ett tillfälle, trodde nästan vi skulle krascha haha men de lugnade sig snabbt!
Var super kul att komma ut och cykla med henne, har inte gjort de sen i sommras!
Fick upp min cykel hit i helgen, så nu lär de bli massa cyklande :D
 
Har även hunnit med ett pass på gymmet, mage, rygg, och lite kondition :D
Känns riktigt skönt att har kommit igång ige, nu ska jag hoppa ner i badet sedan blir det att laga lite matlådor :DD
 
Såhär snygggge är ju inte jag på gymmet kan jag lova er, haha :D
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Va gott för er att komma ut och cykla!..:). Saknar er jätte <3<3<3<3

2014-02-19 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback