sugarskulls and coffe!

Hooola!
Kom hem från jobbet för drygt 3 timmar sen och har sedan dess suttit och sorterat och raderat bilder på mina externa hårdiskar, i mobilen, och i daotorn. Försökt styra upp kaoset lite och nu känns de väääldigt mycket bättre!
Har ju börjat på coop nu och de känns väldigt bra, men måste säga att jag saknar mina jobbarkompisar på pelli lite, men jag lär ju hoppa in lite extra där så de kommer jag träffa :D
 
Igår så vart de jobb hela dagen men jag hann med en fika på fm med emmi, var galet längsen jag såg henne så de var behövligt! :D 
Blev även lite shopping, den här boken som jag suktat efter länge fick hänga med hem minsann :D 
 
Sedan jag klippte av mig håret så har jag känt mig så begränsad när de kommer till frisyrer och jag avskyr det, så förhoppnigsvis blir detta en vändpunkt ;D
 
Förövrigt så hade jag på mig den underbara klänningen från Daisy mae, sugar skull dress! Så otroligt fin, och Malin som syr dessa är helt grym och så himla snäll dessutom. Kolla in hennes hemsida vettja, finns så jäkla mycket fint! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback