i wish

Blev utmanad av fina ellinor att göra en lista på 5 ting som jag önskar mig i julklapp, tyckte det var en riktig fin utmaning och man får tolka och önska precis vad man vill. Jag satte ihop ett kollage med fem bilder som jag tänkte skulle få tala lite för sig själva, så ni får helt enkelt gissa vad de är om ni vill :D
 
Vad skulle tomten komma med till dig om du fick bestämma?  Är det kanske en helt ny garderob med nytt innehåll? En resa till ett varmare land där du får bo på ett lyxhotell? Att få bygga ditt eget drömhus? Eller är det kanske tid att få umgås med nära och kära som du inte hinner träffa så ofta för att du jobbar så mycket eller avståndet är för långt? Det får vara hur otroligt eller enkelt du vill!
 
Jag utmaner den som vill :D
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Vilket härligt kollage Nickolina! Jag tolkar det som att du vill ut på äventyr och resa, träffa snygga karlar och leva livet! ;D

Superkul att du antog utmaningen!

2014-12-07 15:41:00
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback