god jul & lite till!

Hooola!
Sådär, då var julen över, har ni haft en mysig en? :D
Hela December har ju bara totalt blåst förbi, som de mesta gör nuförtiden känns de som!
Jag hade iaf en toppen jul, var på julbrunch hos pappa och ulla-karin på fm och sedan blev kalle anka, jul mat och paketöppning hos mamma på em och kvällen :)
 
Den 23 var de uppesittarkväll med jobbarkompisarna på harrys, detta slutade dock i en brakfest, med alldeles för många shottar och goda drinkar! men kul hade vi :D
 
Vad har hänt annars då? 
De har vart begravning för min moster, de var verkligen jättefint, men också fruktansvärt jobbigt.
Jag träffat lite vänner som vart i stan, sedan har jag mestadels jobbat haha 
Har vart så himla mycket nu innan jul på alla jobb, meeen sen så är de ganska gött när lönen trillar in :DD
 
Hoppas ni hade en suverän julafton, och god forsättning på er finisar! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ronja Therese

Åh vilken fin topp o fint halsband!

Sorgligt med begravning, men kul att du annars verkar ha haft det bra :)!

2014-12-26 19:10:31
URL: http://rtp.blogg.se
Ana Kroatien

Heej! Har börjat blogga igen :))

2014-12-29 11:39:46
URL: http://coffeeandcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback