hello wednesday!

Galet vad veckorna springer förbi fort, förra veckan jobbade jag i stora tältet under vmodagarna för i 4dagar, stod i baren och det var verkligen hur roligt som helst! Verkligen något jag hade kunnat jobba med. Det var helt galet mycket folk nästan alla dagar men mest under fredag och lördag! Man träffade på så mycket folk man kände så de kändes knappt att man jobbade hah , men lovar att de kändes i söndags. Kunde knappt komma ur sängen för jag hade så ont i kroppen, ont i kroppsdelar som jag inte visste att man kunde ha ont i hah 
Blev iallafall en helsdag med rebecca, linda och Johanna! Hur härligt som helst, inte sett jojo sedan vi kom tillbaka från vå resa så det var helt underbart att få träffa henne! 
Vart massa skratt, prat , filmmys och bara hur kul att vara samlade alla igen! :D
Även bokat biljetter till Stockholm den 5-7, whopp! Hur taggad som helst! :D
 
Denna veckan har rullat på snabbt än så länge, mest tränat med syrran, vart i Jönköping och shoppat, träffat Inesa som jag inte sett på evigheter! Men den har mer att bjuda på, på helgen ska jag jobba sista helgen på chappenn innan säsongens slut sedan blir det en svänga till Emmaboda på bilträff och sedan sigges på lördagen :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback