Happy friday!

Hooola!

Började dagen med en pw i det underbara vädret sedan blev de att ta bilen till chappen! 
Idag jobbar jag nämligen näst sista dagen på chappen, galet va sommaren har sprungit förbi! Känns helt overkligt, och de enda jag vill göra är att åka utomlands som jag gjort de senaste höstarna. Men så blir de inte detta år, ogillar hösten ganska mycket, allt regnande och blåsten! Men de är en ganska vacker årstid ändå, måste inhandla lite höstkläder! Vilket jag är väldigt pepp på! 
Påtal om kläder så fyndade jag nått fruktansvärt mycket igår på loppis, 2 skjortor och 2 kjolar! Visar upp den nån dag :D 



Outfiten igår
Skjorta från hellbunny och pennkjol från hm!

 
Snygga outfiten idag, haha men bara en dag till så ;D 






Kommentarer
Vintage Johanna!

Finis! :*

2014-08-31 18:42:59
URL: http://vintagejohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback