Under bar himmel!

Hooola! 
Är nu i boracay som är en ö i filippinerna, kom hit igår var sjukt smidigt att ta sig hit faktiskt. Dock var vårt flyg försenat några timmar så blev lite väntetid vid flygplatsen men annars gick de väldigt smidigt. Träffade en kille från usa som skulle bo på ett billigt hostel så vi hängde helt enkelt på honom, och vi trivs verkligen här! När vi landat lite så gick vi alla tre ut och åt, och deras strand är verkligen en av vackraste och mysigaste jag vart på! De är resturanger, barer, shopar och cafer precis vid havet! 
Efter resturangbesöket blev de en spontan utgång, de är så jäkla billigt här! Vi har redan hittat våran favvis öl, red horse heter den och kostar ca 10kr för att tilläga så är den 7% ;) vi satte oss på en bar vid stranden och sedan vart de av mot en klubb och så klart lite dans på de, hade helt galet roligt och träffade så mycket folk! 
Men så klart även minnesluckor, vaknade upp vid 11 utanför vår dörr på soffan med en liten filt över mig! Tydligen hade jag envisats så mycket med att sova ute, har inget minne av detta.  Men vet ju själv att jag är sjukt svår att rubba när jag väl bestämt mig för nått, jävla sprit är de enda jag säger! Från och med nu blir de bara öl och cider! Vädret är verkligen inte de bästa här, blåser och regnar, mende är super fint ändå, hoppas de blir bättre de kommande dagarna så att vi får se de när de är vackert väder! Idag har vi bara tagit de lugnt, jag, jojo och david som de amerikanska killen heter har gått lite på stranden och även tagit vår första massage på resan! Ooooh gissa om de va skönt!!!! De va helt sinnes sjukt va gött de var! Just nu ligger vi och chillar och jag ska snart ta igen lite sömn, sedan är de middag som vankas , efter de blir de troligen lite party!






Kommentarer
Mamma

Va rädd om dej och ha det så bra <3 kram

2013-09-24 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback