lovely london!

Vilka helt uderbara dagar det har varit i London, shopping på oxfordstreet, njutit av sightseeing, gått runt och beundrat notting hill för de otroliga mysiga området, blivit positivt överraskade av camden, vart på två marknader, färgat hår, ätit gott och druckit 3 punds vin (SVIN GOTT), men framförallt fått umgås med min underbara syster!
 
Så atttte, kort och gott 5 underbara dagar i London och tacka gudarna för att jag gjorde fel men våra flygbiljetter så att vi fick stanna där längre!
Grymt svårt att säga vi ses till min syster, med tanke på att jag åker på söndag och vi lär inte ses på mer än 4 månader!
De längsta vi någonsin vart ifrån varann, men jag vet att vi grejar de. För att vi har varann, men vad jag kommer sakna den lilla skruttan!
Är så otoligt stolt över henne, bara på ett par veckor så har hon redan vuxit till sig och mognat ännu mer som människa och hon är så otroligt stark och grym! Galet vad jag beundrar henne, min fina lilla syster!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emma

Åh, så mysigt! Ni ser ut att ha haft det sjukt gött! Känner igen en del av ställena sen vi var där vid lucia och åh vad jag längtar tillbaka!

Nu är det inte långt kvar! Du/ni får ha det så himla roligt, och om du ska blogga nåt på resan så ska jag definitivt ta och "följa med"! :D

2013-09-13 10:33:30
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
johanna

Vill bara tipsa om en härlig tävling där ni kan vinna 500 kr i presentkort hos Memelie, som har underbara retrokläder!

http://blogg.alltforforaldrar.se/missjoi/2013/09/12/tavling-vinn-500-kr-i-presentkort-hos-memelie/

2013-09-13 21:38:42
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/missjoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback