Sista doppet i sverige!

Japppp, efter ett par timmars slöande i sängen med mr grey så gav jag med ut på en pw, som sedan resulterade i ett bokköp på stan och två pluttar till öronhängen rikare! Gick förbi osudden och bestämde mig för att hå hem och byta om till badkläder och ta mig ett dop! Sagt och gjort, svinkallt men ändå en behaglig känsla på något vis! Så nu sitter jag på en sten och tittar ut över sjön, haha klyschigt de låter! Men de är sant, hur fint som helst! Igår firade jag pappas födelsedag, vi var ute och åt på resturang! Sandsjöbaden heter den och de har nog sveriges godaste och största planka där! Man blir nästan så mätt att man knappt kan gå efteråt, och slipper äta mer under dagrn gör man också ;) efter vi vart där så åkte vi till vår sommarstuga klockelund, total älskar det stället. Varje gång jag är där så infinner sig ett sånt lugn hos mig, jag bara släpper allt och bara är! Haft två superbra dagar hos världens bästa pappa helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback