Nice tattooo ahhhe

Dagarna i el nido är nu förbi och efter att ha rest sen 9 imorse alltså 12 timmar,så är vi nu äntligen framme på manillas flygplats! Här ska vi vänta tills 10 på morgonen då vårt flyg till jakarta avgår, alltså 12 h till, kan bli intressant ;) senaste dagarna har bestått av god mat, solande och diverse båtturer, har verkligen kommit på att jag ÄLSKAR att åka båt och sola samtidigt haha ;) Vi har sett massa fina stränder för det är verkligen det som el nido omgivning har, det är sjukt fint och snorkla, klar blått vatten och alldeles underbart! en grej som var lite läskig men samtidigt spännande var vid ett stopp på en av båtturerna. Vi blev avsläppta kanske 100 m från en gömd strand, hoppade i vattnet med extremt höga vågor, simmade mot ett hål i en klippa, fick hjälp av guidenrna och även vågorna att komma in i hålet! man bara sköljdes in som en liten säl! Fick en del skrapsår men de va de värt, för de som väntade var en jätteliten och jättefin strand! Har även hunnit vara sjuk, vaknade upp 39 graders feber fö nån dag sen men detta har nu övergått till att endast vara förkyld mindre roligt! Men bättre det än att ha feber! :) 
Vi har verkligen haft de jätte bra i el nido, definitivt att jag skulle kunna tänka mig att åka dit igen, kan ju hoppas på att vägarna blivit lite bättre då och inte består av av jord, lera och massa hål x) 
Överhuvudtaget så känner jag såhär sista kvälleni filippinerna att jag skulle absoult kunna tänka mig att åka hit igen för det är verkligen jätte vackert! 
Folket är väldigt hjälpsamma och roliga, de roliga är att endel är så faschinerade av min tatuering! Jag vet inte hur många gånger jag har blivit överumplade över att de har sagt "nice tattoo aahhhe" på de mest konstiga ställen! Tex som när jag sköljdes in genom de hålet som jag berättde om innan, då mitt i paniken var de en annan guide från ett annat bolag som skrek de, eller som när vi nästan höll på att bli på körda av en tricykel , tror ni inte att han kläcker ut sig de när han svängt av lite snabbt! Filippiner är bra roliga x) 
Men nu ska jag lägga upp lite bilder, Bali nästa!!! :)))













Kommentarer
Viggan

Åhh så fina bilder :))) glad jag är att ni har det bra :) krya på dig:) saknar dig osten ❤️

2013-10-11 23:07:25
Elin

vad härligt ni verkar ha det!

2013-10-11 23:56:22
URL: http://elinkohlstrom.blogspot.com
Naima

Hej! fin blogg:) besök gärna min:):)

2013-10-12 14:12:18
URL: http://homew.bloggplatsen.se/
Mamma

Va fina bilder..Saknar dej <3

2013-10-13 08:44:25
Pappa!!

Så härligt det ser gumman, många kramar!!!

2013-10-14 06:32:56
Miss Baby Peaches

så härliga bilder!

2013-10-20 14:05:10
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback