En dag i brisbane!

Hooola!
Tänk uppdatera en snsbbis innan jag går och lägger mig! 
Kom till brisbane igår natt vid 3 tiden, checkade in på första bästa backpacker hostel, de värsta hostlet sooo far!
Denna dag har de vart redig sightseeing, vart på de största fria koala reservatet och sett sååå sjukt mycket djur! Alla slags möjliga fåglar i alla färger, ormar, krokodiler, reptiler, wombats, dingos, ugglor, och så klart koaler! Men de bästa var kängrurna som man dessutom fick klappa och ge mat! De var så himla gulliga och mycket mer vänliga än vad jag trott!
Det var riktigt grymt! Efter besöket där åkte vi in till brisbane för att upptäcka staden, kollade lite shopping och begav oss sedan till south bank som är en fejkad strand som de byggt upp mitt i city! Sjukt grumt och säkert sjukt gött en riktigt varm dag men idag var de lite mulet och blåste grymt mycket. Sedan gick vi runt och strosade lite, bestämde oss för att fixa biljett till byron bay som vi ska till imon så vi gick in till en peter pan byrå! Dessa researrangör ska tydligen vara bland de bästa, och de va riktigt kunniga där och grymt hjälpsamma! Vilket verkligen uppskattas! 
När vi kom därifrån så hade vi fixat hela våran aussie trip, alla boende är bokade, alla bussfärder emellan är också geejjade! Vi ordnade även tre utflykter som pågår några vdagar var! Vi ska ut och åka på en båt ett par dagar, sedan ska vi köra bil på sandynor och campa på  fraser island! Vi ska även ut i regnskogen en runda och kolla på vattenfall! Ooooohhhhh till de bästa!!!!!! Jag bokade en bungyjump och en fallskärmshoppning, är sååå extremt taggad till detta! Gaaaalet är de och jag längtar extremt mycket!
 
Nu är de nane som gäller, har vart en riktigt lång dag och jag har bara sovit några timmar! Imon på morgonen drar vi till byron bay! 
 
Pusssss

Kommentarer
Mamma

Smidigt att ha hela resan bokad med det där med hoppa och fallskärm kan du väl strunta i..:). Ha det så gott och njut min älskade dotter <3<3<3<3

2013-11-04 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback