upp till huvudstaden och beyonce!!!

goooodmorning!
hel ärligt så har min fylla/seghet/dryyyyghet släppt idag helt känner jag, inte riktigt okej!
Jobbdagen igår gick kalas bra, var super lite att göra så jag sysselsatte mig med att fia mina naglar och prata med folk!
Hade väl haft ca 20 pers på hela dagen från 10 till halv 6, sen vid kvart i sex när jag städat, räknat kassan osv. Väntade i princip  bara på att gå hem, neh d fan kommer hela södras knattelag, 50 kids som ska köpa godis och diverse saker. Hahaså jäkla typiskt! Men men thats life!
Nu ska jag fixa mig lite, sedan drar jag mig uppåt landet, nämnligen till vår kära huvudstad!
Ska nämnligen se Beyonce imon, men framförallt träffa Julia, har inte träffat henne sen i Augusti, så det ska bli superkul :D
 

Kommentarer
Li

Åh va roligt! Hur länge blir du i Stockholm?

2013-05-28 15:44:45
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se
Sofie

Åh, älskar den där musikvideon!

2013-05-28 17:56:30
URL: http://slurfy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback