sunday morning

I know I know, kass uppdatering de senate dagarna, eller skulle väl säga veckan.
Har ingen riktigt inspiration och de har väl  inte vart de bästa veckan i mitt liv för den delen heller.
Måste verkligen  ta tag i träningen, har bara släppt de helt. Jag saknar de, men har verkligen haft fullt upp de senaste veckorna och jag har en liten känsla av att det inte kommer ta slut.
Känner att mitt sug inte finns där heller, och då vet jag att jag inte gör de ordentligt.
 
Men, igår så jobbade jag hela dagen och sedan så blev de en cider och tjöt med Emelie, Jojo och Elina på pelikanen. De va himlans mysigt, efter det så blev det att gå till mig och dricka lite för att sedan gå ut på krogen! Riktigt fin lördag där!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback