peppheten själv!

God morgon!
Ett under att jag kunde sova igår, åskade och jag var hemma ensam! Ingen bra kombo där, men med hörlurar i och nikita jämte mig gick de bra!
 
Idag är jag ledig och ska planera lite inför wavebreak som är på lördag!
Hur grymt kommer inte de bli?! 
Är sååååå taggad! Någon mer än jag som är de? :D
Elin kommer förbi sen så ska vi prata ihop oss, bestämma kläder och frisyrer!
Så galet roligt!
 
Sen ikväll blir de speedway med Emelie, fick reda på igr när jag jobbade att jag ska jobba mellan 06:45 och 11 på lördag, ska köra upp till Stockholm direkt efter de och sedan partja! Antingen lär jag vara helt död eller leva på min överskottsenergi och pepphet, hoppas på de sistnämnda hah
 
Vilka band ska ni se?
 
Mina favoriter är helt klart, JLT, The troubled three och Top cats!
Så dessa ska ses!
 
 
 

Kommentarer
malin

åh vad kul :D segt o jobba innan, lär vara lagomt seg efteråt men som sagt lever man nog på peppheten :P jag är absolut inte van att vara uppe sent ^^ spännande! kommer bli sjuuuukt kul! undrar när & var alla banden ska spela. min outfit vet jag redan men inte hååååret!!!

malin

peppa peppa peppa :D

Li

Jag ska LÄTT se JLT! De är så himla bra & jäkligt bra Live :) Har inte blivit helt taggad & pepp ännu, men det kommer nog snart!! Har inte helt bestämt frisyr ännu, men peppen kanske kommer i samband med det :)

2013-05-09 09:57:26
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se
Jonna

Jag är sjuuukt taggad! Jag ska på fotbollsträning med kiddot klockan 8 lördag morgon, så får powernapa i bilen upp till Sthlm ;)

2013-05-09 13:48:35
URL: http://ohmydear.blogg.se
Anonym

Ja wavebreak kommer bli kul, ska med dit :)

2013-05-10 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback