men hoooola!

hooola finingar!
Dagen igår rullade på som rackan, jobbade mellan 9 och 4, gick fint som fan.
Helt sjukt att de är snart min sista vecka på willys, eller har ju inte sagt upp mig helt.
Men ska inte va där på tre månader liksom, är grymt taggad!
 
Gick och la mig vid 12 snåret igår och sov till typ halv 11, inte likt mig men de var gött.
Ska hoppa i duschen, sen ge mig ut på promnad med Nikita för att sedan jobba ett jobb pass!
Idag kommer jojo hem en runda till Värnamo, så roligt! Hon stannar dessutom till Söndag, så ska spendera lite tid med den kvinnan :D
 
pussss 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
malin

hahaha åååh :D skönt att få jobba med någonting nytt nu antar jag :) är det nära där du bor? eller kommer du bo där? :) jaa de var jätte fina :D

Maddiie

Sv: haha tackar tackar :D

2013-05-15 13:10:48
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback