fin start!

Även om de kommit 25 cm snö typ under gårdagen och under natten så är jag ändå lycklig, hade hoppats på vår snart. men man kan ju inte få allt, dock rä de riktigt ljust ute vilket är extremt härligt! :D
Har vart uppe sen sex och sitter här i min morgonrock med en kopp te svarar på lite kommentarer, ochsnart ska de  ätas lite frukost! Idag är de jobb som gäller från 9 till 20, alltså en hel dag igen! Kom på igår när jag tittade på mitt schema att jag jobbar 9 dagar i sträck, kommer va helt slut nästa vecka när denna perioden är slut!
men cash is king!
 
Vad ska ni hitta på idag finingar? :D
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & vintage

Hoppas också på vår, snön får inte förstöra humöret nu bara!
Ska shoppa och färga håret efter jobbet idag :)

SV: Ja taggad som fan fast jag är lite febrig, men de blir nog bra haha ^^ Synd att du inte kan åka med!

2013-03-14 09:12:03
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback