fin fin morgon!

tidelooo!
Kvällen igår avslutades med gymmet och ett rejält ben pass och en timmes crosstraining, sedan vart de en utpumpad nickolina! Just de ja, sydde klart en beställning jag fått av en kompis! vad tycks? jag ärm grymt nöjd med den och älskar citatet!
Har precis käkat frulle och beställt en prenumeration på min budoir och nu tänte jag att jag skulle ut och springa en runda är sååå härligt väder! :)


 
 
 
Träning för veckan
 
Måndag
Ben och kondiotion
 
Tisdag 
Kondition + rygg och mage
 
Onsdag
Kondition
axlar och bröst + mage
 
Torsdag 
Vila
 
Fredag
Kondition
biceps och triceps + mage
 
Lördag
Vila
 
Söndag
Kondition + mage
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: det var roligt att läsa svaren från frågestunden, känns som man fick lära känna dig lite bättre :)

Grymt citat :)

2013-03-05 10:31:48
URL: http://maddiie.blogg.se
Ronja

haha vilken härligt citat! ;)

2013-03-05 22:19:30
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback