en pigg nickolina

God morgon!
Pigg som attan idag även om jag var ute igår, de är inte ofta de händer ska jag säga er ;D
De är nästan så att jag överväger att gå till gymmet nu efter fullen, eller bara krypa ner igen och läsa en bok?! Funkar de med! :D
Gårdagen tillbrigades med min jobbarkompis Emelie , vin och massa spel!
Satt hemme hos henne till elva snåret för att sedan åka till harrys, väl där så hade jag riktigt roligt och det var ett tag sen! Blir ju ganska tjötigt att gå till samma uteställen var och varannan helg,
men sånt är livet när de bara finns ett!
Så himla skrattretande, men igår så var de ritkigt roligt som sagt,spelades många bra och svenska klassiker! Sånt gillas verkligen!
På schemat idag så står de jobb jobb och åter jobb! Börjar vid 13, och jobbar till stängningen!
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback