Älskade bandana!

Ja vad skulle man gjort utan dem en sån här dag! Håret stod på mer än alla håll när jag vaknade imorse! Duscha var jag för trött för! Kom i säng vid två tiden igår, joinade min systers chilldricka kväll med några av hennes vänner! Men va sober, de var ett tag sen jag va nykter en helg! Säkert 2 månader sen haha men de va gött, är ju inte helt seg i kroppen idag! Tackade ja till att ta ett annat pass idag, nämnligen 4 h mer! Så idag hänger jag på jobbet till 8, känner att jag verkligen inte haft något liv denna veckan, bara jobbat och jobbat! Men cash is king! :) dags att sätta på sig jobbatkläderna och trampa iväg på cykeln :)


Kommentarer
Mamma

Vad fin du är blomman <3

2013-03-17 17:58:15
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se
Malin

låter supermysigt :) hoppas du haft en superduper helg! :) 4timmar kanske känns mkt men har man inge bättre för sig o alla pengar in är ju great! :D

Meela

Duktig du är! Kämpa på! mer pengar in för resor och vackra klänningar :D
Kram

2013-03-18 14:26:24
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback