sunday morning!

mooooorning allesammans!
Hur är läeeeget?
Med mig är de fint som rackan, precis käkat frulle och fxat iording mig inför jobbet!
Vilket betyder, av med alla min öronhängen och på med  2 nätta öronhängen, sminka över mina synliga tatueringar, fixat iording håret  i en stram frisyr bakåt, allt föratt det ska bli så autentiskt som möjligt!
Nog om detta, igår vart en mysig dag, hade studentfirande för min syster i Klockelund, alla släktingar på pappas sida var där och det bjöds på en mumsig smörgåstårta och två läckra jordgubbstårtor!
Min faster hade gjort den ena och inga tårtor slår hennes, så fruktansvärt god! :)
Efter det kalaset så drog jag och Fanny till värnamo, fixade iordning oss lite oh sen kom Inesa, sedan blev det att åka till chappen. Vilket också var väldigt lyckat! 
För att sammanfatta dagen: KALAS BRA!
 
 
 
 
 

Kommentarer
pappa!

kul fest Fanny,du va så fin hjärtat...

2013-06-02 08:53:06
malin

vilka härliga bilder :) ser ut att ha varit underbart mys :) hur går jobbet? :D

Pappa!

Tack för all hjälp Nickolina jag älskar dig kram...

2013-06-03 06:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback