i'm a happy happy girl, with a happy happy smile

jaaaag är superdålig på att svara på kommentarer och kolla bloggar just nu, soooorry!
MEN har fullt upp och mer lär de bli!
Jobbar alla dagar nu förutom söndag och på lördag har jag ett rikit fint pass, 10.00 till 00:00, heheheh lär vara död sen, men ska festa! whooop
Ska först vara i min butik candy store och sedan blir de att hjälpa till i hamburgerian! 
Fick reda på att ag fick ledigt på min systers student idag, lyyyyyycka säger jag ju bara på den. Det var lite ovisst igår, så har vart orolig sen dess typ. Men de löste ju sig :D
 
Fick gå och prova kläder dit idag och precis jag skulle in i syan så fick jag ett telefonsamtal från polisen där de sa att de ville förhöra mig angånde en händelse i lördags, snacka om att jag blev heeeelt jävla ställd och nervös. Efter att ha vart inne  syan så ringde jag upp numret, då visade de sig att de va min jobbakompis som jävlades med mig. haha fasen va ack jag blev, men mest lättad! 
 
Är grymt taggad tills imon, fösrt blir de jobb sedan så blir de troligen lite fyllebrännboll på chappen, whooop!
Nepp nu ska jag banne mig svara på kommentarer :D
 
BTW bränt mitt ansikte och huvud, uppdatering om jag kan en le imon kommer, för fasiken va de gör ont. 
Livet på chappen är hårt under lågsåsong, eller inte ;D 
Dricker kaffe och olar hela dagarna haha
 
 
 

Kommentarer
Emma

Tro det eller ej men den är snyggare i verkligheten. :D

2013-06-05 21:57:17
URL: http://Eembla.blogg.se
Li

Fy fan va obehagligt med de där samtalet! Men skönt att det inte var på riktigt!

Tack så mycket! Det känns otroligt bra :)

2013-06-05 22:19:43
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se
Miss Naily A Fucking Rockstar

Du är inte ensam om att vara kass på att svara på kommentarer eller läsa bloggar just nu:) Testa förresten youghurt där du har bränt dig i solen. Låter knäppt men det funkar. Kram

2013-06-05 22:23:46
URL: http://www.fames.se/missnaily
malin

fyfan vad det låter roligt :D kanske inte direkt de där samtalet men både med jobb, studenten, fest o allt därtill :D läste ju att du skulle till Kina i höst också?! :D hur niiiice liksom?! :D jag är sjukt taggad inför sommarens events :D hoppas vi ses snart igen.. det var så trevligt att ses sist :) allt är bra här :) sambon fyller år idag så jag ska snart in o väcka han ^^ åh, 10-00 passet lät mindre lockande ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback