de här med bloggandet

Min blogg har som sagt blivit så sjukt lidanade på sistone, dels för att jag jobbar så mycket och dels för att när jag väl är ledig så vill jag hitta på något eller bara slöa hemma.
Är fruktansvärt glad att de är så många som ändå håller sig kvar och kikar in här.
Troligen så kommer de fortsätta med de få inlägg jag gör nu, för helt seriöst har jag tappat gnistan lite och min tanke är att om jag låter bli bloggandet lite så kommer den förhoppningsvis tillbaka. 
 
Idag har de iallafall art en relativt lugn dag, har gått på högsäsong nu så nu jobbar jag mellan 10:00 och 19:00 6 dagar i veckan, känner att det tar verkligen ut sin rätt på mig. Är trött nästan hela tiden och just nu längtar jag bara tills att få krypa ner och sova.
Så de ska jag göra nu!
 
hoppas ni haft en fin dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emma

Jag vet precis hur det är! Är exakt samma för mig för tillfället, hinner inte och har egentligen ingen riktig lust att blogga heller eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om. Har börjat pilla på resebloggen inför avresan, så den "vanliga bloggen får väl läggas på is tills vi kommer hem. Tråkigt, men då har man förhoppningsvis lite mer inspiration till att skriva!

2013-06-18 10:28:35
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback