bring me some names!

Nu är det så att jag behöver lite hjälp då min fantasi har gått och gömt sig under en sten några mil härifrån.
Jag behöver hjälp med ett karaktärs namn på high chaparral, mina krav på namn är att det  ska vara ett för och efternamn och att det ska låta snyggt när man sätter miss framför. Det får gärna innehålla nått som syftar till glass/godis/sötsaker osv då jag jobbar i candy store.
Om ni vet några grymma namn på auteniska westernbrudar genom historie, bring me the names!
 
 
hi

Kommentarer
Fia

varför inte Miss Candy Candace!

2013-06-20 16:16:50
Johanna Retrolover

miss Candy Floss! (så alla barnen inte glömmer att använda tandtråd efter att de ätit godis).
Miss Jolene Jelly. Miss Candy Westwood (Istället för Clint Eastwood). Hmmm. Lite knasiga förslag till dig! Hoppas du hittar nåt du gillar.

2013-06-20 17:07:37
URL: http://retrolover.blogg.se
Anonym

Miss Lola Cherry Coa

2013-06-21 08:49:08
Anonym

cola*

2013-06-21 08:49:18
Miss Naily A Fucking Rockstar

Oj vad svårt.....ska fundera lite.

2013-06-23 12:23:00
URL: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback