fartfyllda veckor!

Veckorna bara springer iväg, om en månad så slutar jag på chappen. Ska på sätt och vis bli skönt samtidigt som det är sjukt tråkigt! Riktigt skönt ska de iallafall bli att kunna få sova ut länge, ha orken till att träna, få mer tid till Nikita och till min mamma, få tid till att ta tag i allt med vår resa! Riktigt många saker som jag bara vill ta tag i men än är de månad kvar. 
 
Men vad har hänt de senaste veckorna då?
 
Har blivit endel mexico aftonar på fredagar i mexico, vilket innebär: tacos, reducerade priser på alkohol och mexico show, dans, fäktning, knivkastning osv! riktigt trevligt!
 
Här kommer lite bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan har vi även haft kick off med jobbet, gartis bar hela kvällen, dansade som en liten gris, och kvällen avslutades i ett stall där vi klappade hästar haha 
stukade även handen då jag var riktigt klantig och full, och ramlade helt enkelt!
För att tilläga så är jag fortfarande öm i den, men de är 10 ggr bättre!
 
 
 
 
I förra veckan så hade vi volleyboll tävling de flesta av chappen personalen fixade ihop ett volleyboll lag och klädde ut sig, temat var valfritt! 
Vi var pez figurer, hade helt galet roligt, även om vi förlorade första matchen och inte fick spela vidare ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags så hade vi blivit utmande mot mexico, detta var bland de jobbigaste ja gjort i hela mitt liv, utmanigarna involverade bla att befinna sig i vatten med den dyningaste bottnen du kan tänka dig. Minsta steg och du åker ty rakt ner.  I detta vatten så ska du och två andra ha en stock mellan benen som väger fett mycket! Du ska gåå med denna stock i typ 200 meter, och för att inte glömma ska du ta en shot innan och ta ett äpple med munnen som du ska ha hela vägen, när du väl kommer i mål ska du ta en shot och dra en hel öl och springa tillbaka med stocken. Om detta var en gren så fattar ni nog vart ribban låg på de andra tre haha men jag hade iallfaöö super kul!
Ohhhh nu på södag så utmanar vi mexico!
 
 
 
 
De har även varit massa andra crazyyyy fyllor och andra trevligheter!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Doris

Ser ut som att du har haft en riktigt grym sommar hittills! ^^

2013-07-26 13:58:45
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se
m

Älskar dej jätte och är glad att du har haft en sån goe sommar/kram <3<3<3<3

2013-07-26 21:35:16
Pappa

Kul har ni det ser man kram!!!

2013-07-31 09:49:47
Miss Baby Peaches

Haha, du lär ju vara helt slut som person när sommaren är över ;)

2013-08-06 14:43:38
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback