booooosta mitt självfortroende

Haft mina ups and downs senaste veckorna, känns som att jag aldrig är riktigt avslappnad, total stress råder inombords mig.
Tänker alldeles för mycket, grubblar och spekulerar på vad som hänt och vad som kommer hända.
Gjort en väldans massa dumheter på sistone och ångesten är så påtaglig. 
Saknar folk i mitt liv, vilket gjort allt bra mycket jobbigare.
Jag måste sluta trycka ner mig själv, måste stå på mig och framförallt sluta överanalysera allt.
 
Sen måste jag leva för de som jag alltid säger, att allt ordnar sig till slut, på ett eller annat sätt.
 
 
 
 

Kommentarer
m

<3<3<3<3 jätte

2013-07-29 00:15:21
fanny

vi gör alla misstag men vi lär också på dom sis, du måste vara ung och dum för att bli gammal och erfaren! saknar dig och allt kommer bli bra, jag älskar dig <3

Svar: älskar dg med <3
nickolina strålberg

2013-07-29 11:03:57
URL: http://faannystralberg.blogg.se
m

<3<3<3<3

2013-07-30 21:31:55
Viggan

Nickolina :( Prata med mig<3

2013-08-01 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback