there's something going on

halloj!
snön bara faller och faller, jag tycker faktikst för engångs skull att de är riktigt mysigt och de får gärna fortsätta, trodde inte jag skulle få uppleva mer snön sedan jag kom hem från Thailand av nån anledning , haha men nu så!
Hunnit med endel reda, blev en promenix med Nikitia och sedan en powerwalk med mig och min musik! Det var riktigt underbart, solen sken och det blev en timmes promenad, kände att mitt huvud behövde rensas lite!
Igår kom min kusin och elin hem, ska träffa Elin ikväll och längtar som attan! Har saknat min galna blonda kompis! :D
Känner på mig att denna vecka kommer bli riktigt jävla bra!, eller jag VET att den kommer bli de! :DD
Nu ska jag och mamma iväg och hälsa på marie och hennes lilla familj, ska bli riktigt kul! 
Ha en fin tisdag!

Kommentarer
Maddiie

Sv: Tack så mkt! :)

2013-01-15 15:11:16
URL: http://maddiie.blogg.se
Dennis Brangenfeldt

Titta där är du ju;)

2013-01-15 16:33:31
Meela

Härlig start på dagen och välkommen hem igen. Hoppas thailand behandlade dig väl!
Kram

2013-01-16 09:41:55
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback