Rotfruktsbuffe!

Go kväll! Hemkommen från jobbet för en stund sen och har precis smält i mig en buffe av rotfrukter typ, muuums! De går riktigt bra med detoxen! Känner mig mycket piggare och jag ser en viss skillnad på mig! :) jobbat idag ju och de var riktigt kul, dagen flöt på fort som attan!:)) Nu är min tanke att bara mys i soffan med nikita och fanny! Har märkt att nikita är lite nere, mosade ner ett halvt paket leverpastej i hennes mat och sen gick de och få ner i hennes lilla mage! Tror hon saknar skogi, sååå extra mycket gos till henne ikväll :)) Imon ska vi åka till far min, några av våra släktingar ska komma och äta hos oss! har inte träffat dem på evigheter så de ska bli kul, hunnit med att baka en cheesecake idag, som jag VET är jätte god! Sååå gör lite ont att jag själv inte ska äta av den haha men får la ta igen de nån annan gång! Ha en fortsatt bra kväll! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback