mixed feelings!

Myskvällen byttes ut mot en spontan utgång igår med Elin, hade jävligt kul! Vi hamnade på en lajj efterfest och kom inte hem förens klockan 7! Craaaazy! 
 
Idag har vart en riktigt jobbig dag, fikade med amanda, viggan och elin på pelli, vart helt ärligt längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag! Har njutit av varenda minut vi satt där, pratade minnen, framtiden, och andra ting! Jag har värlidens finaste vänner! 
Men sen gick vi mot slutet och det var dags för ett avsked, detta var seriöst det fruktansvärda jag gjort på länge. Viktoria och Elin, mina fina underbara bästa vänner ska ge sig av båda två. Elin ska flytta till Helsingborg och Viggan ska tillbaka till USA. Känns som att hela mitt hjärta har hoppat ur min kropp och någon står och stampar lite på de. Jag är så glad för deras skull, elin och hennes skola och viggans äventyr i Usa. Men fyy vad jag vill vara egoistisk och bara ha dem här hos mig, när jag är med dem mår jag som bäst.
Ända sen vi sa vi ses har jag haft en klump i halsen och lite då och då bryter jag ut i ett gråtanfalll. 
 

Älskar er!

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback