jobbsökande!

Halloj!
Hunnit med en promenad nu på morgonen och nu sitter jag och käkar lunch, friutsalade! Mums!
Söker massa jobb med, alltfrån glassbilsförsäljare till receptionist, så vi får hoppas på någon lycka! Även skrivit in mig på endel bemanningsföretag.
Jag är en sån person som säger att det alltid finns jobb man får bara inte ge sig och de är på de mottot jag lever nu, ska fasiken inte ge mig tills jag hittar ett jobb! Jag måste ha ett, jag blir helt galen av att bara gå hemma och bara jobba nångång i veckan. De är verkligen inte roligt längre, så nu håller jag alla mina tummar och tår på att nått händer!
Ska snart ner till yrkesvägledaren och prata lite, känner inte för att gå ner genom hela stan när de ösreganr ute men what too do?
Ska bli riktigt gött att få bringa lite klarhet förhoppningsvis i mitt huvud när de kommer till vilken utbildning jag ska läsa i höst! 
 
nu ska jag njuta av mina fruksalad framför tvn innan jag börjar göra mig i ordning!
Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback