myssöndag!

Go kväll!

Soffläge för mig nu, vart uppe sen 7 imorse, åkte till pappa vid 9 tiden och sedan har de vart full rulle! 

Bakat en kycklingpaj, som jag dock inte fick smaka av men har sparat en bit som jag ska frysa ner och äta om en vecka! Lite släkt från Nässjö var hos oss och det hra vart super mysigt, ätit gott och skrattat mycket! Kvällen avrundades med en att vi kollade på filmer från när vi kusiner var små, och herrejisses vad jag har garvat!  Vilka pajaser vi var!  Har verkligen haft en supermysig söndag, fick en försenad julklapp av dem, 4 rosa handdukar och en rosa ljuslykta! Just the way i like it! :D

Fick även se farmor och farfar på videon och det var fint, de va underbart att höra deras röster, gick som en illning genom hela mig när jag hörde min farmors röst, och min ögon tårades! Hon var en riktigt vacker kvinna!

 

Här har ni lite bilder på pajen och cheesecaken och lite bilder på mig :)

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
pappa börje

Härliga bilder....kram!

2013-01-28 12:13:52
Bettan

Älskar att kolla på gamla minnen :)

SV; ja den va as bra :)

2013-01-29 07:01:44
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback