väntar på systra mi!

Hooooola fininsar!
Inte sveriges bästa uppdatering i helgen, men thats it.
Har haft fullt upp, jobbat hela dagen idag och kom hem för en stund sen! 
Juuuuuust de, bytte bort min tid på fredag och lördag nästa vecka så då drar jag till MALMÖÖÖÖÖ med mina brudar! Ska bli galet kul att träffa Linda som bor där, sedan kanske Elin kommer dit på lördagen, hoppas hoppas hoppas! Är riktigt taggad till detta, så nu ska jag beställa biljetter och sedan blir det mys pys med min syster som är påväg hem från pappa! Tror de vankas Beck film som är det traditionella på söndags kvällarna! :D
 
Hoppas ni haft en riktigt fin helg!
 
 

Kommentarer
Malin

låter som en mysig kväll :D kul med en tripp till malmö också, bodde i Lund en period så var man där o kikade.. Ganska fint ändå! haha jag kommer väl lägga upp på bloggen under veckan kanske.. haha alla tjatar o jag vill vara hemlig men samtidigt berätta så de är svårt att hålla fingrarna i pli från att inte avslöja ;D haha! jag klickade hem alla ifrån tradera för 312kr xD två stycken nya ifrån företag samt en begagnad men använd 2ggr sedan hade den hängt :P så jag är nöjd! skulle nog aldrig köpa en klänning för 800kr tyvärr. jag förstår att du är rätt slut nu :O hehe! vi har haft myskväll i fredags, bowlat i lördags o ätit gott samt shoppat nya tv-spel osv xD barnasinne finns allt xD annars har vi tvättat idag o gymmat oss genom helgen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback