träningstips!

Oftast är de så att man har mobilen med sig på gymmet för mna lyssnar på musik etc. Så jag tänkte tipsa om ett par appar som jag tycker riktigt bra om!

"daglig workout" heter dessa och är mina nya favorit appar, finns flera olika appar beroende vilken muskelgrupp du vill träna! Lätta att förstå och väldigt bra övningar!

 

 
 
 
 
Sedan finns de en till app som jag bara älskar och det är virtual trainer, där finns de olika övningar för alla muskelgrupper i princip! Då är de med olika redskap till också och även rörlig bild på hur man ska göra perfekt!
 
 

 

 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage!

Coolt, ska jag kolla in! Har så svårt att veta hur och vad man ska träna och för vad :P
SV: Ja finns ju faktiskt en hel del fint i vårt lilla land med att se :)

2013-02-21 15:09:48
URL: http://johannasrockabilly.com
Malin

dessa appar har jag med men de blir inte så välanvända xD jaa lite utanför är skönast, ett mindre radhus eller litet hus med egen trädgård o garage :D

Meela

Åhh alla är så duktiga som tränar och grejar!!
sv: Jag använder mig utav Piccasa till bilderna när jag fixar dom osv.. gillar det pogrammet. Lätt att hantera och kul med lite nytt.
Kram

2013-02-21 18:48:57
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu
Emma

Bra tips! Behöver verkligen hjälp med att variera träningen och en app är ju kanon. Ska bara fixa en sån där "hålla-fast-mobilen-runt-armen"-grej först så ska här testas appar! :)

2013-02-21 19:05:04
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback