planering!

Måndag och ny vecka, och jag är ledig! himla fin de!
vart ute på promenad med Nikita och nu senaste timmarna har jag suttit och skrivit på mitt personliga brev som jag sk ah när jag söker folhögskolor, ganska svårt de där. Men är nästan klart, ska be min mamma att läsa det senare för att få lite råd. Sedan blir det nog att sitta och knåda på de sista! 
Är så galet sugen på detta och nu jag har verkligen viljan!
 
Snart kommer min syster hem för att käka hon har nämnligen praktik,
kanske ska övverska henne med nått gott?!
Sicken fin syrra hon har, haha ikväll är de indoor striding som gäller och ska försöka avverka ett pass innan på gymmet, låta mina axlar och min mage får brännas lite :D
 
Tänkte börja med en ny grej och det är att lägga upp mitt tränings schema för veckan varje måndag, dels för en lite koll till mig själv, och sedan för lite motivation :D
 
Såhär ser de ut den här veckan!
 
Måndag
Kondition + armar och mage
 
Tisdag 
Kondition + rygg och mage
 
Onsdag
Kondition + biceps och triceps
 
Torsdag
Vila
 
Fredag
Kondition + ben och mage
 
Lördag
Vila
 
Söndag 
kondition + ett ordentligt magpass

Kommentarer
Malin

vad kul :D du får till några pass med :D har du någon favorit muskelgrupp att träna? kondition tycker jag dock är för jäkla tråkigt men ibland blir de av :D ska köpa nya gymskor snart också då jag slängde mina för någon vecka sedan nå dom strejkade helt xD jaa det är sjukt billigt för alla tre liksom! :D im in love! får se om jag lägger ut en ledtråd då ;D jobbat idag? vart är det du bor förresten? själv försöker jag ladda inför gymmet ^^

MissC

Härligt, vad vill du plugga? Att börja plugga var det bästa beslutet jag tagit. Kämpa för din sak! Borde verkligen träna, kanske också ska posta det planerade schemat :) glöm inte ryggen när du tränar så mycket mage, är lätt hänt, gillar själv att träna mycket mage. Lycka till!

2013-02-18 16:39:43
URL: http://misscdesign.blogg.se
Fanny

Fast jag fick ju inget ;) haha

2013-02-18 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback