new week!

Ny vecka och nya möjllighter, började dagen med en promenix med min bästa Niktia, sedan vart de gymmet, löpning i 30 min och crosstriner i 20 min och sedan rygg och mage,
knappt att jag kunde gå hem från gymmet sen haha 
Efter det vart de hem en runda och sedan till sjukhuset, just nu har jag precis käkat lite middag och snart kommer becca & jojo hit en runda :D
Har inte sett dessa flickor på evigheter, båda har börjat plugga på olika ställen så har inte blivit av,
men gud det ska bli så roligt verkligen!
 
Bild från egypten 2011
 

Kommentarer
Anna Katana

Kul att träffas igen när det var så länge sen sist. Och härlig bild på er.
Tack, hade en mycket bra helg.

2013-02-11 14:29:54
URL: http://annakatana.devote.se
Pappa

kola brudar !

2013-02-12 08:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback