japp, det händer bara mig.

Avverkade en volleyboll träning innan men kände att jag hade hur mycket energi som helst när jag kom hem så drog till gymmet. Sprang 20 minuter och va på crosstrainern i 10 min, efter det körde jag ett rejält magpass, så nu ska de värka imon!! När jag strechat färdigt så kommer det fram en kille som börja ragga på mig, himla fräsch känner man sig. han frågar efter mitt nummer osv, det roliga i detta är att jag vet exakt vem detta är. Han är ofta inne på willys, och lyssna här: med hans fru och hans familj! Allt blev himla fel, han fråhade iallafall mig om jag visste vem han var och jag svarde vad jag visste liksom. Ställde honom lite mot väggen och undrade vad han ville med allt men han fick knappt fram något, han sa i princip: vi kan lära känna varandra och umgås. Ja, röttägg finns  överallt! Nått nummer till honom blev de iallafall inte haha!
 
Nu ska jag käka llite kvälls mat och försöka komma i säng tidigt, imon blir det upp i ottan (nästan) för att gå till gymmet, hem och fixa sig, ner på stan för att inhandla alkoholhaltigadrycker och ansökan om jobb till kommunen, sedan hem och packa för att sedan åka till min fina elin!! :DD

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Haha vissa killar eller män använder verkligen inte hjärnan! >_<

2013-02-07 09:07:37
URL: http://johannasrockabilly.com
Malin

vilken härlig blogg :D gör det, filmen är verkligen bra! usch sådana killar är bara jobbiga! roligt att du visste vem han var också dessutom så du kunde ställa han mot väggen ^^ ha en fin dag :D

Malin

länkade din blogg i mitt sidofält på bloggen nu om det är ok? :)

Anna Katana

Finns verkligen riktiga puckon där ute allstå. Synd om hans fru om han beter sig sådär. Bra att du ställde honom mot väggen i alla fall.

Tack (:

2013-02-07 12:21:41
URL: http://annakatana.devote.se
viggan

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA xD det var det roligaste på länge xD vilket jävla kötthuvud xD xD

2013-02-07 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback