de här är Nikita!

Hon är den nyfikanste jag vet, mer än vad jag är.
Hon vill lukta på precis allt, minsta lilla sak och tur har hon mig med ett ganska bra tålamod.
Hon skulle säkert bestiga berg varje dag om hon fick, för hennes enrgi är inte att leka med.
Hon är ett riktigt energiknippe som inte bangar på snöbollskrig, vilket betyder att jag kastar snöbollar på henne som hon fångar i munnen.
Om hon skulle spela fotboll så skulle hon LÄTT platsa i landslaget, hon har sån sjuk bollkänsla.
Hon är en riktig kelgris och älskar att krypa upp i sängen och gosa ner sig, varje gång hon går och lägger sig och slappnar av så pustar hon riktigt högt!
Hon är ingen höjdare att gå i koppel om hon inte fått springa av sig innan så hon kan lugna ner sig, snacka om att jag ramlat dit ett par gånger nu i vinter.
Hon hatar att tvätta sin öron, men tycker de är roligt att borsta tänderna, särsklit om man får lite godis efteråt.
Jag har aldrig i mitt liv träffat en sån hund som vill vara med precis överallt, även när man badar så sitter hon där jämte och slickar på ens arm!
Hon har en sån stor personligthet, och hon visar verkligen med hela kroppen hur hon mår och känner.
Hon älskar att träffa nya människor! 
Hon har massa ljud för sig och låter som en prunstig älg i vissa lägen, nästan varje gång hon har ätit så lägger hon en rap!
På somrarna så ligger hon ofta på trappan och kikar på fåglarna och hoppar efter iblan, tror hon önskar att hon var en fågel i vissa lägen!
Hon är en riktig pussgurka, vill alltid pussas, och med det mans att man blir helt blöt i fejjan! ;D
Hon älskar leverpastej!
Hon tycker om att bada, men bara om jag är med henne i badet, en liten fegis där ;D
Hon är så äventyrlig, hon älskar att röra på sig och de bästa hon vet är att springa lös och busa.
Och det är bland de bästa jag vet med, att se henne lycklig! 
Hon är min allra finaste och hjälpte mig på så många sätt när jag mådde som dåligast!
Finns så mycket jag kan säga om henne, för hon har hela mitt hjärta, älskar dig min ost!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Japp det är din dotter..<3

2013-02-19 21:54:23
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se
Pappa

Va fin hon är Nickolina kram..

2013-02-20 06:53:55
Denise

Jag förstår precis din kärlek till din hund! Jag saknar min underbara Shira varje dag som går. Fick nästan 8 år tillsammans och hon fanns för mig i vått och torrt. Kärleken till ens hund kan ingen förstå som inte har upplevt den själv! Jag kommer att sakna Shira hela livet, hon var en del av mig!

2013-02-20 08:19:41
URL: http://denssan.blogg.se
Issa

Hon är så himla fin! Ni är väldigt lika ;)

2013-02-20 14:31:47
URL: http://isaballe.blogg.se
Maddiie

Åh så fin hon är! Vad är hon för ras?

2013-02-20 20:38:38
URL: http://maddiie.blogg.se
Meela

Dessa underbara djur, som stjäl våra hjärtan och lämnar oss med stor sorg efter. Men aldrig älskar man någon mer än just sitt djur!
Så söter hon är din dam..!
Kram

2013-02-21 07:47:28
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback