back in the days!

Satt hela gårdagsmorgonen och rensade ut bland mina bilder de senaste året, och galet vad jag har hittat på mycket som jag nästan glömt av! Vart i magaluf, var på summerburst, många besök hos kompisar i olika delar av sverige, osv. Gick in och kollade på lite gamla arbeten som jag gjort i gymnasiet och hittade ett utav mina favorit arbeten som jag gjort. Det var i hishtoria och vi skulle släktforska och skriva om detta, jag hittade väldigt mycket och det var jätte roligt. Kom ända ner till början på 1600 talet på min pappas släkt. Fick hjälp med väldigt mycket från olika släktingar och familjemedlemmar. Tänkte slänga upp lite gama bilder som jag hittade som är knytet till detta. Älskar nämnligen att kolla på gamla bilder, kan inte lägga ordet på riktigt varför men jag tor de har med att jag blir så inspirerad och nyfiken!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Pappa

Vad roligt att du har tagit med dom här bilderna Nickolina, vi har mycket mer på glas plåtar som vi kan titta på senare någon gång, kram.........

2013-02-22 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback