30 ONÖDIGA & NÖDVÄNDIGA FRÅGOR!

 
1. Vad heter du? Nickolina 
2. Vem fick du dessa frågor av? Madelene maddiie.blogg.se
3. Hur gammal är du? 21
4. Är du romantisk? om jag vill så haha
5. Hur lång är du?väldans kort, haha ne hemn ca 157 cm
6. Vilken ögonfärg har du? en blandning av grön och grå typ 
7. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
8. Vilka städer har du bott i? Värnamo och sen lite halvt i Sävsjö
9. Tycker du om kaffe? oihh yes, mest selctakaffe. mums!
10. Tycker du om att mysa/kela? ja, vem gör inte?
11. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska
12. Har du någonsin åkt ambulans? faktiskt inte, men de var nära engång!. 
13. Vad har du för ringsignal?haha den vanliga iphone singnalen :)
14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En på marilyn monroe
15. Kan du byta olja på bilen? haha kan ju alltid testa!
16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nepp, men de är rätt konstigt att jag inte gjort de x) peppapeppapeppa!
17. Vad är det bästa som hänt dig? Hänt och hänt, kan ju säga att jag är väldigt tacksam att jag har så fin familj och fina vänner, och att jag har fått uppleva så mycket än så länge!
18. Vad är det värsta som hänt dig? när jag mådde som dåligaste når de kommer till min anorexi/bulimi, och när min farmor och farfar dog
19. Har du varit med i tidningen? Ett par gånger
20. Har du någon piercing? Bara kvar den i tungan
21. Civilstånd? Singel!
22. Hur bor du? Bor fortfarande hemma hos min mr med min syster och min hund!
23. Vilket är ditt drömjobb? Eget företag, reseledare eller sminkös
24. Vad har du haft för husdjur? Marsvin,kanin, undelat,fiskar,hamster,katt,hund,häst, ja de mesta haha
25. Vad arbetar du med idag? i en matvarubutik
26. Kan du åka slalom? haha jadå, men de var ett par årsen jag stod på ett par skidor!
27. Vad har du för utbildning? gick samhällsprogrammet på gymnasiet så de är ju de :)
28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? mitt ansikte och mina underarmar faktiskt
29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? ehehe, får man välja flera? Magen, låren,mina armar osv
30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? Om du vill så kör bara på, länka detta inlägg så kan jag gå in och kika på svaren :D

 


Kommentarer
[Sarah]

yees!
jag är 1 cm längre än dig ;)

2013-02-13 00:05:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback