Två missade elefantridningar och två uppätna brudar!

Jahooop då har vi vart på ön koh samui i ett par dagar, kom till thailand i tisdagskväll. 
Vi bestämde oss för att spendera en natt i phuket town och ta en tidig buss till koh samui på morgonen dagen efter! 
Sagt och gjort, anlände till ett regnigt koh samui på kvällen, checkade in på samma hotell som jag & viggan bodde på för två årsen och käkade billig mat på matmarknade!
 
Dagen efter så vart de inte det vackraste vädret, jag och jönsson köpte regnponchos och gick runt på chewang beach där vi bor! 
Vi unnade oss fotskrubb,massager, pedikyr, manikyr , beställde elefantridning till dagen där på och även båtbiljett till koh phangan! 
 
Denna dag festade vi till de lite, började förfesta redan vid 6 tiden på baren legends, drack drinkar med alldeles för mycket alkohol i och spelade biljard! Efter det tog vi en fotmassage samtidigt som vi skålade med bacardi brezer i handen, sedan gick det lite utför för bådas del! 
Vi gick till ännu ett ställe och drack, spelade biljard med några vi träffade, efter det så minns inte jag nått men tydligen så var på nån stor nattclub där vi dansade och hade oss!
 
Vaknade upp vid 9 tiden av att nån bankade på dörren och att jag hade blivit väldigt myggbiten, det kliade i princip överallt på hela kroppen! 
Människan som bankade var han som skulle hämta oss till elefantridningen, jag öppnade dörren och ursäktade mig och undrade ifall vi kunde flytta fram de och det gick galant!
Klockan ett samma dag, men jag och jojo var inte människor då, (VÄRSTA BAKFYLLAN PÅ LÄNGE ) vi satt dock och väntade på skjutsen men den dök aldrig upp!
 
Så vi gick och käkade bakismat, pizza och en riktigt god stek som delade vi på!
Efter det så gick vi och kollade upp allt med elefantridingen och ordnade så att vi kunde få en ny tid, så klockan 9 dagen efter! 
 
Så idag har vi vart och ridit elefant, var även den riktigt första soldagen så vi har legat på stranden, har strosat runt på gatorna, vatt på marknaden och bara tagit de lugnt!

Kommentarer
Louise

Usch, sånna där bakfyllor är bland det värsta som finns! Jag åkte på en för ett tag sedan, var inte människa på två dagar :S Gött att det gick att ända på i alla fall :)

2013-12-20 16:16:47
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback