Phi phi över nyår!

Hooola mina vänner!
Kom till phiphi igår och galet vad jag saknat detta ställe, älskar alla små gator och butiker och det är så himla mysigt och fint här!

Jag och jojo bor i högt upp i en bungalow en bit från fest gatorna vilket är ganska skönt så man kan sova ordentligt nån dag om man vill de, typ som idag! Gick upp 6 igår morse så vi var ganska trötta igår! 
Kände inte direkt för en utekväll, utan tog bara några drinkar och inhandlade en nyårsklänning i ett litet berusat tillstånd haha
Snabbt och smidigt och båda är fortfarnde nöjda ;D

Har vart i kata några dagar nu och bara chillat verkligen, käkat på vår favvis resturang och legat på stranden, besökt nattmarknaden en dag och den lokala en gång! Så himla skönt, mamma jag tror verkligen du hade gillat detta ställe!

Nu ska vi snart ner på stranden sen blir det fest för hela slanten! Whoop

Hoppas ni firar in de nya året ordentligt nu finingar!!








Kommentarer
Candy Dollheart

Ooooh vad härligt det verkar! Varflr flyttar du inte dit istället:D?

Sv: Oh, bra att röra på sig ibland! Och spännande:) Har du hört något från något jobb då? Om du vill ha ett tips så vet jag vet att det behövs lärarvikarier typ överallt i Göteborg:)
Gott nytt år! <3

2013-12-31 12:42:58
URL: http://iwantcandy.se
pappa!!!

Så fina foto ser så härligt ut gumman!!!

2014-01-05 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback