Julutmaning #5


De plagget som framkallar mest julkänsla är helt klart min röda vintage kjol! Det är bland de finaste kjolarna jag har, och den brukar jag använda flitigt kring juletid och annars med för den delen! Använde den förra året på julafton i thailand, och tillsammans med fina smycken, rött läppstift en snygg topp och de blev de en kalas fin jul klädsel! 
En tappe var ju att de blev rätt varmt med en sån snäv kjol men de var bara att leva med diverse stjärtsvett haha men men denna julen blir det något med luftigare ska jag bara meddela!
Men jag total älskar den, tycker om
hur den tar fram mina former och känner mig riktigt kvinnlig och eleganta i den!




I och med denna utmaning så har man även fått reda på en utav sakerna som står på spel i utmaningen och det är en den super fina retro kameran från kitsch.se. Whoop whoop!! 
Hur fin är inte denna??!!!
Om du också vill ha chansen att vinna denna och allt annat fint som kommer finnas i denna goddiebag, gå in på dessa brudars bloggar www.retrolover.blogg.se eller www.iwantcandy.se!







Kommentarer
Johanna Retrolover Alm

Tokälskar den där kjolen!

2013-12-22 18:25:07
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback