it feels so unreal

Precis som inför alla mina långresor så har jag mitt stoooora dilemma, att de känns så overkligt!
Jag kan har väldigt svårt att greppa saker och ting som sker, att verkligen förstå att detta verkligen händer!
Men det gör de ju och ska bli bättre på att förstå och leva i nuet!
 
Har väldigt många tankar kring denna resan och det som känns så otroligt bra är att jag mår så mycket bättre i mig själv, denna gången kommer jag kunna njuta mer av all mat som finns. Våga testa mat utan att få ångest och känna hets, utan bara kunna få leva och känna mig fri.
Vet att det kanske låter lite luddigt för er, men det är en sån befrielse för mig.
Är så otroligt lycklig och jag ser verkligen framemot denna resan!
 
only 17 days left until we meet china!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback