utmaning!

Fått en utmaning av fina Doris , med massa frågor att svara på, roligtroligtroligt! :DD
 
Här är reglerna!
 
1. Skriv ut vem som har utmanat dig överst i inlägget (länkkärlek of course!)
2. Svara på frågorna
3. Utmana 3 andra bloggare och meddela dem i en kommentar.
 
Här är mina svar på frågorna:
 
Vilken svordom använder du mest?De är nog faaaan och lajjt nog kuk hah
 
Äger du en iPod?  yesbox
 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? De beor på, men o jag är ledig så ställer jag oftast alltid klocan på veckodagarna och då står den på 07:30
 

Hur många resväskor äger du?  okej, resväskor kan ju tolkas på olika sätt. Men jag tolkar det som rullväskor, och då äger jag två st!

 

Använder du flip-flops?  Endast utomlands

 

Var köper du dina matvaror ifrån? Beror på lite vart jag befinner mig, men oftast på willys

 

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? haha, dålig dag=Nepp bra dag=ohh yees

 

Vilken var den senaste filmen du såg? Maria Wern - stum sitter guden

 

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän, helt klart!

 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa!

 

Har någon någonsin kallat dig lat? hehe jaaaapp

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? aldrig

 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? har ingen haha

 

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? måste nog äga petter och hans nya album!

 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? jadååå, de blev endel skvaller med Emelie innan ;D

 

När var senast någon stötte på dig? hahah i fredags på krogen

 

Vad åt du till middag senast? köttfärs, keso och tomater. haha så myckat mat inspiration hade jag idag!

 

Använder du huvtröjor? Ah de händer, men oftast bara nnär jag är hemme eller på gymmet

 

Kan du vissla? yeees sir!

 

Vem var den senaste som ringde dig? Mamma

 

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? flumride! haha

 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? de finns de nog alltid någon som gör!

 

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0370

 

Tittade du på tecknat när du var liten?  jaa, de gjorde nog de flesta ;D

 

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? finns ju några i Värnamo, men stora är de inte!

 

Hur många syskon har du? 1

 

Är du blyg inför det motsatta könet? De beror på lite!

 

Vilken film kan du alla replikerna till? typ lasse åberg filmerna och många med Helena Bergström i!

 

Äger du några band t-shirts? Ett par :)

 

När flög du senast? I januari!

 

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken :)

 

Läser du för skojs skull? haha njaaa, om jag hittar någon riktigt bra så kanske :)

 

Pratar du några andra språk? Engelska, och lite franska! eller nja knappt de, haha kommer knappt ihåg nått haha

 

Diskar du din egen disk? ofc!

 

Har du gråtit offentligt? jappss

 

Har du en stationär dator eller en laptop? laptop.

 

Försöker du alltid lära dig nya saker? njaaa, händer väl att jag testar på endel nytt!

 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? tatueringar, yesyesyes!

 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? neeh de tkr jag inte!

 

Kan du kasta macka? var sjukt längesen jag gjorde de, men sist kunde jag ;D

 

Har du någonsin varit i Jamaica? nej, men jag vill verkligen dit nångång!

 

Vad har du med dig in på bion? En vän haha

 

Vem var din favoritlärare och varför? staffan, min historialärare! Bästa ämne och läraren!

 

Har du dejtat någon av en annan religion? yeeesbox

 

Vad har du för väder? solen lyser!

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? historia!

 

Gillar du att flyga? jappps, men blir rätt trist om man inte har något att sysselsätta sg med!

 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? ärlighet!

 

När sov du senast på golvet? Hos Elin, luften på madrassen gick ur -.- haha

 

Vilken är din favoritdrink? Som Doris, Strawberry daiquiri! muuuums, mango är också gott!

 

Gillar du din boende-situation? jaaa de funkar!

 

Vilken är din mammas hemstad? Värnamo

 

Din pappas hemstad? Sävsjö

 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7-8 timmar!

 

Är dina dagar fullbokade och stressiga? njaaa, beror lite! Väldigt upp och ner!

 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? neppp

 

Vilken är din favoritfrukt? äpple!

 

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nepp, inte nförtiden :DD

 

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22

 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? haha njaa kan jag inte påstå! 

 

Tror du på liv på andra planeter? njaaa, har lite svårt med sånt här. Vill gärna uppleva de om ag ska tro på de

 

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? haha kom inte ihåg, men tror att de kanske var mamma

 

Vad var det senaste du åt? köttfärs, keso och tomater ;D

 

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma

 

Hur valde dina föräldrar ditt namn? de var min mor, har hört denna historien tusentas gånger men så här gick de til! Efter att min mor plppat ut mig så brast hon bara ur namnet nickolina och sedan frågade hon min moster vad hon sa för nått och då sa hon självfallet Nickolina och då var det bara så, min pappa kunde inte rubba min mamma då, det var bara en Nickolina.

 

Gillar du senap? yeeepp yepp

 

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fuck, nu tar vi nya tag

 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? neeeeh, men jag vill!!!

 

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? haha svårt, jag vte faktiskt inte!

 

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nepp, men vart nära ett antal gånger!

 

Tycker du om att krama folk? beror på vem :)

 

Skulle du säga att du är trendig? neeeh inte direkt, tar på mig det jag känner för och kör mitt eget race :)

 

Äger du en digitalkamera? absolut, men används för sällan!

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? jaduuu, Marilyn monroe var de mycket innan, men nu vettikatten

 

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja haha

 

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? haha twilight böckerna

 

Tycker du att du är attraktiv? går från dag till dag :)

 

Vad är du allergisk mot? naaaada! än så länge, vet ju inte vad det var med mitt fejs imorse ;D

 

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? LOVE MEAT!

 

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Niklas, min mammas och pappas namn iaf ;D


 

 

 

Jag utmanar:

Malin, Mikkis & Meela

Ni som inte blev utmanad, feel free att anta den! Bara roligt! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback