the gym is still cool

goookväll!
Haft en bra dag snyggingar?
De har jag, vart igång sen 6 imorse, jobbat 5 timmar, hunnit med en runda hos sjukgymnasten och även en loppis runda! Hängt på gymmet i två timmar, gått en promenad med Nikita,
hämtat ut min plattång och haft ett lokatest! ;D
Nu är mys i soffan med kvarg och hallon som gäller :D
 
 
 
Träning för denna vecka!
 
Måndag
Kondition löpning 30 min, rygg och mage + rumpa
 
Tisdag
Kondition lpning 30 min, ben och mage + rumpa
 
Onsdag
Kondition, armar, bröst mage och rumpa
 
Tosdag
vila
 
Fredag
Kondition, triceps och biceps, mage och rumpa
 
Lördag
Vila
 
Söndag
Kondition + mage och rumpa

Kommentarer
Meela

Fulltös medvetslös var det ja :D Bra kämpat, härligt när man har så effektiva dagar. Känns som man är på top of the world på något vänster.
Kram

2013-04-10 10:39:45
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback