that's life!

Känner att jag har lite bloggtorka, känner inte det där direkta suget till att blogga riktigt!
Har ingen inspiration överhuvudtaget, ni kanske har något tips ?
Har ni något ni vill se mer av?
eller mindre?
Något ni tycker jag kan förbättra?
bring it!
 
 
Vaknade riktigt tidingt imorse för vid klockan 8 var de ett besök hos sjukgymnasten som stod på schemat och efter de blev de en runda gymmet, hade fått massa nya maskiner nu under påsken. Ska bli riktigt roligt att testa dem men idag var jag inte sugen på något i princip. Sprang i 20 min iaf och cyklade i 20 och sen körde jag lite mage, men peppen var inte där. Har hunnit med en promenad med Nikita och även en runda på stan där jag uträttade massa ärende. Lämnade in min plattång som gått sönder, köpte ett nytt koppel till Nikita för hennes så fina rosa gick sönder i morse, var inne hos min tatuerare och pratade lite med honom om min kommande!
Är så peppad till nästa vecka, tror de kommer blir riktigt bra :D
 
Har skrivit klart ett cv på engelska nu som jag tänkt lämna ut till några butiker när vi åker till London, är lite velig vad jag vill göra denna sommaren så tänkte att de hade ju faktiskt vart riktigt roligt att flytta dit och jobba under sommaren. Men de är bara en tanke fortfarande! Vi får se vad som händer, men man kan ju alltid chansa! ;D
 
 
 
 

Kommentarer
Doris

Jag är precis i samma tankegångar nu angående bloggtorkan. Känns som att det behöver komma lite sol och vår för att man ska komma igång igen ^^

2013-04-02 20:32:19
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback