här var de stimmigt idag!

Nu är två av fyra leverfläckar borta, var inte särskilt nervös. De enda jag var nervös inför var ifall de skulle behöva raka av mycket hår från mitt huvud, men de väntade med den leverfläcken i huvudet tills nästa gång. Vilket var både positiv och negativt! Gick otroligt bra, de enda som kändes var bedövningssprutan annars så vart de inget! Två stygn blev de på varje leverfläck och ett plåster på, tog knappt en halvtimma.
 
Men nu till de sjuka, när jag kom dit så blev jag knappt informerad om något. Utan fick fråga om ALLT i princip, och de som ändå va värst var att medans jag låg där på britsen endast iklädd i byxor och bh så springer de in minst 3 personer som ska hämta saker i rummet, och nån glömmer stänga dörren. Den förbannade nickolinan inom ville baara skrika "stäääääng dörren för fan och gåååå ut" men jag höll käft. Jag tyckte det var himla oproffisionellt, förhoppningsvis så var det bara en engångsförtelse. För nästa gång, då håller jag inte käften!
 
Ledig idag iallafall, precis kirrat biljetter till gbg imon och nu ska jag sätta mig lite och kolla runt på lite butiker i London, efter det så blir de en loppisrunda tror jag minsann! :D
 
 

Kommentarer
Emma

Men du, vad himla oproffsigt! Nån måtta får det väl ändå vara, man vill väl inte ligga där till allmän beskådan... iaf inte om dom inte har frågat först! :P

Tack, förresten! :D

2013-04-18 12:33:28
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Bettan

Men gud va oproffsigt...ett under att du kunde hålla käftenjag hade flugit upp från britsen och vart fly förbannad!

SV: helgen har vart super, din då? :)

2013-04-18 18:41:49
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
elinor

har också tagit bort ett sånt i huvudet, dom rakade bort hur lite som helst, inget som man såg efteråt :)

2013-04-18 19:22:22
URL: http://rockabillyrules.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback