en svullen nickolina

japp de är jag dels av maten jag åt nyss och dels för att jag av någon anledning vaknade med ett rödmosigt ansikte imorse och ett ögonlock som hängde över ögat. Vackert? nepp inte särsklit! Men inga om o men, fick någon tablett som löstes upp i vatten av mamma och det har skett en klar förrbättring! Begav mig till gymmet efter det och körde lite kondition, rygg och mage! Känner att fortfarande är öm i min högerarm/rygg så ska nog ta de lilla lugna där.
Vid 12 snåret möte jag Emelie för en fika, så blev att sitta och surpla kaffe och tjabba massa med henne i några timmar! Himla fint! Hann även med en runda på stan, det inhandlads smink, en ny klämma till håret och en svart pennklänning, likadan som jag har i rosa och cremefärgad! Endast 150 kr, nöjd som rackan!
 
Här har ni den!
 

Kommentarer
Rockabilly Lady

Ja :D okej ja jag tycker om såna filmer som t ex beck, wallander, johan falk och maria wern :)

2013-04-08 16:13:50
URL: http://hotrodgirl.blogg.se
Rockabilly Lady

Hehe det är ju såå bra! Jätte fin klänning sötan :)

2013-04-08 16:20:41
URL: http://hotrodgirl.blogg.se
Emma

Update på träningsfronten: SVÅRT att ta sig ur sängen i morse efter gårdagens mördarpass! HAHA! Gjorde som du sa och kollade på youtube, och jo - det känns kan jag lova. Men så värt det, det är ändå rätt gött när man känner att kroppen har fått jobba! :D

Vi bodde på ett hostel/bar som hette The Rose & Crown söder om London Bridge. Dom hade typ bara 6 rum, och toa och duschar fanns i korridoren, men jag har inte ont av sånt, Tog det billigare alternativet för att kunna lägga pengarna på stan istället. Dock åkte jag med 3 karlar så nån shopping blev det inte direkt tal på. Kidnappade min karl en torsdagsmorgon och drog till London för en punkspelning. Gick på bio en kväll, hängde på Winter Wonderland i Hyde park en annan och på dagarna strosade vi mest runt på stan, gick på Imperial War Museum och drack öl. Tog en sväng in på Harrods också, mest för att se hur det såg ut. Häftigt ställe! Ska försöka åka tillbaka till London i vinter om det går - så himla mysigt!

2013-04-09 08:56:06
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Meela

Så jäkla snygg, dock har en annan tok för stor kropp till dom klänningarna ;( Men det finns ju massa annat skoj :D
Kram

2013-04-09 09:21:47
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback