zuuuuuumba!

nyss vart på mitt första zumba pass, och jag kan ju säga såhär. Gaaaalet va roligt de var, men jag hade ju aldrig velat se mig själv när jag dansade. Såg säkert ut som en elefant som skulle gå på lina, instruktören visade inte stegen innan utan körde på så de var ju ett evigt tittande och fokus på henne och hur hon dansade. Men när man väl förstått hur stegen var så gick de bra, detta ska göras om!
 
Förresten var på loppis innan och shoppade lite, köpte lite kläder till de barn som kommer vara på dagcenret där jag ska vara i Indien, sedan så fann jag en jätte söt tröja och en filmen den bästa sommaren. Kommit på mig själv med att jag shoppat väldigt mycket filmer på sistone, tror de har blivit 6 filmer den senaste veckan, men jag älskar det så why not! De har vart billiga dessutom :)
 
Nu ska jag kolla på svenska hollywood fruar :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback